selamat datang . terima kasih kerana sudi view page ini .

AMARAN :
dilarang meniru , mengambil apa-apa link di blog ini kecuali pada entry , mengambil widget di blog ini . saya percayakan anda . jika anda tetap berbuat demikian . hanya di atas dapat membalas .
terima kasih .

Sunday 20 February 2011

Banyaknya homework...

hari ni aku ada banyak homework, malas ah nak buat. lagi seminggu nak ujian. aku tak ready ape-ape pun. susah jugak bila da naik menengah atas ni. banyak keje nak kena buat. tahun ni pulak aku kena lantik jadik ketua tingkatan lagi. pastu ngan kelas aku yang meriah, boleh jadik gila aku asyik nak ketawa je. awal-awal tahun ni belajar memang masuk otak, pastu bila da setengah tahun sume lupa. baik aku tido lagi best.

No comments:

Post a Comment

chatting counter


ShoutMix chat widget